Informacja o obowiązku aktualizacji danych
Informacja o obowiązku aktualizacji danych
Małopolska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych przypomina o obowiązku aktualizacji danych w Rejestrze Pielęgniarek i Położnych oraz Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
Zgodnie z art. 19 ust. 2 oraz art. 46 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej każda pielęgniarka/położna zobowiązana jest w do niezwłocznego zawiadomienia okręgowej rady pielęgniarek i położnych o zmianie danych określonych w art. 44. ust. 1 w terminie 14 dni od daty ich powstania.
W szczególności aktualizacji podlegają informacje dotyczące:
- zmiany nazwiska,
- ukończenia kursów i specjalizacji,
- ukończenia studiów wyższych,
- miejsca zamieszkania,
- rozpoczęcia i ustania zatrudnienia,
- zmianie miejsca pracy,
- utracie dokumentu uprawniającego do wykonywania zawodu.
WYPEŁNIĆ TYLKO TEN ARKUSZ AKTUALIZACYJNY, KTÓREGO DOTYCZY ZMIANA!!!
-
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „A” - Dane osobowe
-
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „B” - Dane o wykształceniu
-
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „C” - Dane o stażu podyplomowym
-
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „D” - Dane zawodowe
-
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „E” - Informacja o uzyskanym wpisie do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą
-
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „F” - Dane o zatrudnieniu
-
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „G” - Dane o specjalizacji
-
Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „H” - Dane do korespondencji